جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
11

حوزه / حجت الاسلام اسماعیل صادقی گفت: حفظ بیت المال و احیای حقوق مردم از راهبردهای اصلی و مهم دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ضمن بازدید از دادسرای مرکز استان گیلان درباره پرونده‌های مهم محاکم قضایی، اظهار داشت: دستگاه قضایی متولی حقوق عامه است، حقوق عامه به معنای حفظ و تضمین حقوق متعلق به تمام آحاد جامعه است و دستگاه قضایی می‌کوشد تا با همدلی و هم‌افزایی با تمامی دستگاه‌های اجرایی در جهت حفظ بیت المال و احیای حقوق مردم گام بردارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از قضات و کارکنان دادسرای مرکز استان و تلاش‌های مجدانه‌ای که در رسیدگی به پرونده‌ها دارند از مسئولان قضایی استان خواست تا نظارت بر پرونده‌ها و پیگیری آن را در اولویت کار خود قرار داده و در مبارزه با فساد بدون اغماض و چشم پوشی اقدام کنند.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: برخورد قاطع و جدی با مفسدان در چارچوب قانون، اعتماد را در جامعه افزایش داده و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم خواهد کرد.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات علی اصغر عسگری معاون دادستان مرکز استان در امور حقوق عامه، خاطرنشان کرد: در مدت زمان تصدی مسئولیت در دادسرای استان شاهد زحمات، تدابیر و همچنین خصوصیات برجسته اخلاقی و دانش بالای قضایی این مقام مسئول بودیم و امید است در مسئولیت جدید نیز منشا تحول و تعالی باشند.

لازم به ذکر است در این بازدید، رئیس کل دادگستری گیلان و معاونین قضایی استان ضمن حضور در دادسرای مرکز استان، با قضات و کارکنان دیدار چهره به چهره داشته و با آنان در خصوص مشکلات و مسائل حوزه کاری گفت‌وگو نمود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha